• Dostawa

  1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  3. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
  4. W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy:
  • za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • do paczkomatów InPost.
        Koszty wysyłki mogą zostać naliczone kilkakrotnie w przypadku zakupu większej ilości produktów - ze względu na duży gabaryt produktów, część z nich może zostać zapakowana do osobnych paczek. Koszt przesyłki zostanie automatycznie naliczony w momencie dodania produktów do koszyka zamówień.
       
        Sprzedawca na stronach internetowych sklepu w opisie towaru informuje klienta o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę towaru.
         
        Termin dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych. Jeżeli dla towarów objętych zamówieniem  przewidziano różny okres realizacji, dla całego zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

         Aby zgłosić reklamację lub zwrot skontaktuj się z nami mailowo, wysyłając wiadomość na adres virbox@wp.pl lub   zadzwoń pod numer 506 189 691.