• Gra zręcznościowa zbijak Enjoy dźwięki 2161 Luxma

Symbol: 2161
61.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Ilość w opakowaniu 48 szt.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 20
Kurier 20
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 506189691

Zostaw telefon

Gra zręcznościowa zbijak Enjoy statek kosmiczny dźwięki

Gra Enjoy statek kosmiczny to idealna zabawka rozwijająca zdolności manualne Twojego Dziecka oraz relację oko - ręka. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci już od 18 miesiąca życia. Ciekawy wzór statku kosmicznego oraz śliczne kolory przykują dodatkowo uwagę Twojej pociechy.

Wymiary opakowania: 23 x 20 x 8,5 cm

Wymiary zabawki:

Średnica: 20, 5cm

Wysokość: 7 cm

Średnica kolorowych przecisków: 2 cm

Wymiary młoteczka: 13 x 7,5 x 4,5 cm

Baterie: 3 x AA (brak w zestawie)

Wiek: 18 m+

Zabawka posiada certyfikat EN71, CE.

W skład zestawu wchodzi:

  • Gra Enjoy statek kosmiczny
  • Młoteczek

Funkcje:

  • Gra polega na uderzaniu młoteczkiem w małe przyciski, które w danym momencie się podświetlają
  • Zabawa zaczyna się po przełączeniu guzika ON/OFF. Statek kosmiczny posiada dwustopniową regulację głośności, przez co zabawka będzie miła dla ucha również dla osoby dorosłej towarzyszącej zabawie. Od razu po włączeniu zabawki wita nas wesoła, skoczna melodia.
  • Rozwijaj umiejętności manualne oraz pamięć Twojego dziecka i naucz je przechodzić wszystkie poziomy trudności!
  • W zestawie znajduje się śliczny młoteczek, z sylikonowym bezpiecznym zakończeniem
  • Na planszy znajduje się 7 ślicznych kolorowych guzików, które świecą się naprzemiennie podczas gry i trzeba w nie trafiać młoteczkiem.
  • Statek kosmiczny posiada specjalne miejsce na młoteczek, aby w łatwy sposób można było go przechowywać, a zabawka była bardziej poręczna przy przenoszeniu.
  • Zabawka posiada trzy przyciski z melodiami: w kształcie statku kosmicznego, w kształcie butelki oraz w kształcie gwiazdki. Po naciśnięciu przycisku statku usłyszymy piosenkę śpiewaną w języku angielskim. W trakcie trwania piosenki guziczki świecą się naprzemiennie, a tarcza wokół guzików miga. Kolejną melodię uruchamia ponowne kliknięcie guziku. Po naciśnięciu gwiazdki krótki utwór grany na pianinie. Temu efektowi towarzyszą świecące się naprzemiennie światełka na obręczy znajdującej się wokół guzików. Po naciśnięciu butelki usłyszymy 3 uspokajające melodie. Przy melodii guziki oraz obręcz świecą się uspokajająco naprzemiennie. Kolejną melodię uruchamia ponowne kliknięcie guziku.

Dodatkowo statek kosmiczny posiada 5 przycisków, a każdy z nich uruchamia inny tryb:

  1. Przycisk z planetą i młoteczkiem uruchamia tryb, w którym zapala się dany przycisk, a dziecko musi odpowiednio w niego trafić. Jeśli trafimy dobrze 15 przycisków, włącza nam się melodiaktóra nas nagradza. Natomiast, jeśli nie trafimy w cztery przyciski pod rząd, słyszymy krótki dźwięk wskazujący na porażkę. Za każdym razem odpowiedni dźwięk wskazuje nam czy trafiliśmy odpowiednio w kolor czy też nie. Po wygranej lub przegranej zabawa sama się wznawia - można grać bez końca!
  2. Przycisk z gitarą uruchamia nam perkusyjny podkład. Przy tym zapalają się guziki, a naciśnięcie ich doda efekt gitarowy. Dzięki temu Twoje dziecko może w łatwy sposób nauczyć się podstaw rytmu. Na koniec, jak Twoje dziecko zagra już swoją wersję melodii, gra podsuwa dobre rozwiązanie, tak by dziecko mogło uczyć się na popełnionych błędach. Złe przyciśnięcie klawisza powoduje, że słyszymy melodie od początku. Dźwiękom towarzyszy świecąca się obręcz.
  3. Środkowy klawisz z żarówką uruchamia tryb z wesołą muzyką, przy którym guziki i obręcz świecą się naprzemiennie. W tym trybie tylko słuchamy 2 wesołych melodii i tańczymy!
  4. Czwarty klawisz z obrazkiem tortu uruchamia 2 popularne melodie. W tym trybie również guziki i obręcz się świecą. Aby uruchomić drugą melodię, trzeba ponownie kliknąć przycisk.
  5. Ostatni przycisk z głową włącza grę w zapamiętywanie. Najpierw gra pokazuje nam 1 przycisk, a my musimy nacisnąć go młoteczkiem. Gra pokazuje nam parę trybów:
  • w pierwszym docieramy maksymalnie do 4 kolorów (zaczynamy od 1)
  • w drugim docieramy maksymalnie do 5 kolorów (zaczynamy od 2)
  • w trzecim docieramy maksymalnie do 6 kolorów (zaczynamy od 3)

W każdym z trybów gra daje nam 2 szansę na powtórzenie ruchu. Jeśli klikniemy dobrze, słyszymy wesoły dźwięk. Jeśli źle, słyszymy smutny dźwięk. Po każdym zakończeniu etapu słyszymy wesołą melodię, która nagradza nasze zwycięstwo. Po przegranej, słyszymy smutną melodię.

Zabawka uczy :

  • logicznego myślenia
  • rozwija koordynację wzrokowo - ruchową.
  • Zapamiętywania
  • Liczenia
  • Kolorów
  • Rytmu

Zabawka zapakowana w ładne kolorowe pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

ean:
5907508467166
Producent:
Luxma
Materiał:
plastik
Płeć:
Uniwersalna
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym:
0.44
Stan:
Nowy
Marka:
Luxma
Kod producenta:
2161
Bohater:
brak
Kolor dominujący:
wielokolorowy
Stan opakowania:
oryginalne
Wiek dziecka:
18 m +
Certyfikaty, opinie, atesty:
CE, EN 71
Wysokość produktu:
5
Głębokość produktu:
20
Szerokość produktu:
20
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci